pátek 20. března 2009

Je Facebook k něčemu?

Na Facebooku jsem necelý rok. K založení účtu jsem byl víceméně přinucen okolnostmi - všichni, kteří cestují po světě, mají účet a všechno se řeší na Facebooku. No a já s podobnými lidmi nějakou dobu žil prakticky výhradně. Nejdřív to fungovalo, ale teď bych řekl, že Facebook (bude se někdy psát s malým počátečním písmenem jako internet?) se postupně zvrhával v plkání a stupidní fan skupiny a fotky, který jsou absolutně nepoužitelný.
Minulý týden přišla nová verze s největšími změnami na homepage, která už je ale jenom o plkání mezi všema, který znáte, což mne ve většině případů zajímá minimálně. Nevím ani, jestli si to někteří vůbec uvědomují, že to všichni po nich čtou. Mám v ignore listu víc než čtvrtinu známých lidí a postupně bych tam asi nacpal všechny.
Tak nevím, na plkání je IM, na poštu je e-mail (stále nepřekonán co se týče luxusu), na diskuze nyx a na fotky mám svoje stránky a sjíždím photo.net a hlavně flickr. Facebook se mi zdá čím dál víc na prd.

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

presneeee